lördag 26 november 2011

Fantastiska underbara vanner!

Vi sitter aterigen tarogda (okej, storgratandes) och varma i hjartat framfor datorn. Vilka fantastiska vanner jag har som gor allt for mig trots att jag ar pa andra sidan jorden!

Fick ett mail fran tjejerna i Harnosand. De vet precis hur jobbig denna vecka ar for oss.
Ellen, Emma, Frida, Sofia, Marie och Erica samlades igar och akte upp till pojkarnas grav och tande ljus och lamnade detta fina hjarta! Sa otroligt fint av er! Kan inte fatta att jag har vanner som gor detta for mig nar jag ar pa andra sidan jorden!
Och tack alla for alla fina kommentaer pa facebook! Vi ar verkligen otroligt rika som har sa manga att langta hem till! <3

Pa graven stod aven ljus och blommor fran alla fina manniskor som minns och bryr sig.

Tack!

/Maja och Julia

2 kommentarer:

  1. I går firade vi första advent med att titta på tv. som direktutsände högmässan från Härnösands ombyggda domkyrka . Det var väldigt stämningsfullt.. Men våra tankar var hos Max. Maj-Lis och jag blev så fulla av beundran av era kamrater som var upp till graven med en krans. Vi känner igen namnen på era vänner. Vi skulle önska att få tacka dem för deras omtanke och medkänsla med er. Ottar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mirno och Ottar! Ja det ar samma vanner som jag var med i Storhogna! Jag kan skatta mig lycklig som har dem! Saknar er! Maja

    SvaraRadera