onsdag 9 november 2011

Varm i hjartat

Forsoker halla mig lite uppdaterad vad som hander hemma.
Satt och kollade igenom lite bloggar nar jag stoter pa detta inlagg pa Ellens blogg:

Vänner!

Ojojoj, jag har en sån skön blandning av vänner, alla är väldigt olika men tillsammans blir vi en härlig fruktsallad! Alla har så olika underbara egenskaper som jag älskar hos var och en av dom!

I morgon blir det tjejmys, dock utan en av dessa underbara vänner som besitter många egenskaper som jag beundrar. Saknar dig Maja!!

Blir alldeles varm i hjartat och tarogd! Tack Ellen, underbara van!
Fick en sa himla fin fotobok av detta tjejgang nar jag akte, med bilder pa oss och en massa fina tankar som jag har pa mitt nattduksbord har i Peru.

Ellen du ska veta att jag har forsokt kommentera din blogg 10 ganger men att det inte fungerar!
Ah vad jag saknar min "fruktsallad" dar hemma och vara tjejkvallar.
Men snart ses vi, bara halva tiden kvar nu! :)

/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar